WAŻNE INFO:

Obiecuję, jak najszybciej odpowiedzieć na wasze wszystkie komentarze i skomentować blogi, które czytam :D.

KOMENTUJCIE, bo to bardzo motywuje XD.

wtorek, 15 listopada 2016

Pasja - Prolog

Stałem przez chwilę w ciemnym pokoju. Tylko światło z korytarza, wpadające przez uchylone drzwi, nieco rozświetlało jego wnętrze. Podszedłem do mojego największego i jedynego przyjaciela, któremu powierzałem ból, troski i radość. Przypomniałem sobie niezliczone godziny, które spędziliśmy razem. Czule powiodłem palcami lewej dłoni po czarnych i białych klawiszach. Mój dotyk był lekki niczym muśnięcie skrzydeł motyla. Z instrumentu nie wydobył się żaden dźwięk. Stałem tak jeszcze przez chwilę i rozmyślałem. Po policzku spłynęła pojedyncza łza. Ze złością zatrzasnąłem osłonę klawiatury. Głośny huk rozniósł się echem po mieszkaniu. Wyszedłem z pokoju i zamknąłem drzwi na klucz. Postanowiłem, że nigdy więcej do niego nie wejdę.

5 komentarzy:

  1. AAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PIANISTA!!!!!!!!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 !!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ich kocham :3
      Moje rozkminki, jak to napisać, żeby nie było wiadomo kim on jest :D. Stwierdziłam, że jednak nie da się utrzymać tego w tajemnicy :)

      Usuń