WAŻNE INFO:

KOMENTUJCIE, bo to bardzo motywuje XD.

sobota, 10 grudnia 2016

Black Heart - Rozdział 6


 SEBASTIAN MICHAELIS


Gdy usłyszałem jego głos, otworzyłem drzwi i przekroczyłem próg gabinetu. Zlustrowałem wnętrze pomieszczenia i dostrzegłem, że na biurku piętrzył się stos dokumentów. Byłem pewien, że Hrabia zamierzał je jeszcze dziś wszystkie przejrzeć. Jego zwyczajem stała się już praca do późnych godzin nocnych. Doskonale wiedziałem, czym było, to spowodowane. Koszmary przez te wszystkie lata niemal noc w noc budziły go ze snu.

Muszę mu oddać, że jego umysł, jak na zwykłego śmiertelnika, nieraz mnie zaskakiwał. Jego zdolności dedukcji i przewidywania znacznie odbiegały od przeciętnych ludzkich możliwości. Muszę przyznać, że fascynowało mnie to coraz bardziej. Nawet, gdy celowo nie zdradzałem mu całej prawdy o poszczególnych zleceniach, on i tak w końcu potrafił przejrzeć moją grę. Jedynym problemem było to, że nie mogłem go nigdy okłamać. Tak brzmiał jeden z warunków naszego kontraktu. Szkoda, bo wtedy nasze wspólne życie byłoby o wiele bardziej interesujące.


Podszedłem do niego z tacą, na której niosłem świeżo zaparzoną herbatę i ciasto czekoladowe. Miałem podać mu je tak, jak robiłem to za każdym razem, ale w ostatniej chwili zmieniłem zdanie. Postanowiłem, że się z nim trochę zabawię. Wszak czekała mnie znów długa, nudna i bezsenna noc. Pomyślałem, że przecież nawet demon zasługuje na chwilę rozrywki.

Postawiłem tacę na biurku i nalałem parującej herbaty do pięknie zdobionej filiżanki. Kolejny mój ruch powinien polegać na postawieniu filiżanki przed nim na biurku. Podobnie powinienem postąpić z przyniesionym deserem. Następnie moim obowiązkiem było zapytać go, czy czegoś jeszcze sobie życzy, skłonić się i wyjść z pomieszczenia. Wówczas nawet nie raczyłby obdarzyć mnie swoim spojrzenie. Tym razem postanowiłem, że będzie zupełnie inaczej. 

Ująłem w dłoń filiżankę, obszedłem biurko i podszedłem do niego. Uniósł ze zdziwieniem brew, ale nie skomentował mojego niecodziennego zachowania. Nachyliłem się tuż obok niego i szepnąłem mu do ucha:
- Przyniosłem ci twoją ulubioną herbatę, mój Panie - Zaakcentowałem ostatnie dwa słowa.

Nie doceniłem go jednak, bo w żaden sposób nie zareagował na moje słowa. Postawiłem filiżankę przed nim na biurku i czekałem, nadal nieomal dotykając jego twarzy. Ujął filiżankę w dłoń i uniósł wolno do ust. Spróbował i po chwili stwierdził pewnym głosem:
- Chłodna. Zabierz ją. 
Przymknąłem oczy i lekko się uśmiechnąłem. Po chwili cichym i głębokim głosem szepnąłem:
- Jak sobie życzysz...






Zabrałem filiżankę i wolnym krokiem ruszyłem w kierunki drzwi. Obaj doskonale wiedzieliśmy, że to była gra, bowiem herbata w filiżance miała odpowiednią temperaturę.
- Kretynie, jeszcze raz przygotuj dla mnie herbatę. Jednak tym razem nie popełnij błędu. - Rzekł głosem pozbawionym emocji. 

Zachichotałem w mej mrocznej duszy, bowiem doskonale wiedziałem, że moje zachowanie wbrew pozorom wywarło na nim wrażenie. W tamtej chwili jego serce szybciej zaczęło pompować czerwoną posokę. 

Tak, nasza gra na nowo się rozpoczęła. I zapowiadała się nad wyraz interesująco. 


3 komentarze:

  1. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACH <3 zawsze ach, impru, ja cię kocham za to opo. To znaczy, za umowę też, no ale rozumiesz -KUROSZ <3

    Niby ja tak czekam na opisy seksów,ale jednak uwielbiam te ich gierki. Nawet bez seksów. Poza tym, ja cały czas wyobrażam sobie takiego hot 20-letniego Ciela <3 Ale Sebuś ma radochę pewnie i zaciesz <3
    jak zwykle, opisy cudowne, fajnie zbudowałaś napięcie, taki erotyzm w powietrzu, a Ciel nic się nie zmienił, wciąż udaje twardziela <3 ale jest teraz hot <3

    Ciekawe, jak to rozegrają <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt, że Ciel jest hot 20-latkiem. Stara się być obojętny, wobec zachowania i prowokacji demona, ale zapomina, że Sebastian potrafi doskonale go odszyfrować.

      Seksy oczywiście, że będą, ale Sebastian chce to rozegrać, tak, żeby to Ciel się pierwszy złamał :-)

      Usuń
    2. Nie mogę się doczekać :D
      Aha, imprusiu, zmień proszę w linkach do moich blogów tytuły :) ten remake to już też jest Rockiem Penetrowanym Pędzlem :) tylko z remakiem :D
      Dzięki :)

      Usuń