WAŻNE INFO:

Obiecuję, jak najszybciej odpowiedzieć na wasze wszystkie komentarze i skomentować blogi, które czytam :D.

KOMENTUJCIE, bo to bardzo motywuje XD.

niedziela, 15 stycznia 2017

NATANIEL


Nataniel




Wiek: 20 lat
Wzrost: 175 cm
Oczy: niebieskie - morskie (niektórzy twierdzą, że ich kolor przypomina im morze)
Włosy: jasny blond, długie
Budowa: szczupły, po podpisaniu umowy znacznie schu
Związek: brak (ze Sho łączy go tylko tytułowa "umowa")
Styl: ubiera się w luźne i wygodne ubrania
Zawód: chce zostać lekarzem, obecnie jest osobistym asystentem Sho (szczegółowy zakres współpracy określa "umowa")

Informacje dodatkowe:
- przyjaźni się z Akim (w dzieciństwie Aki uratował go przed łobuzami, którzy chcieli go zlać)
- bardzo kocha swoja mamę, która choruje na raka
- jego ojciec odszedł, gdy był bardzo mały
- z powodu choroby matki (rak) przerwał studia i zaczął pracować
- przed poznaniem Sho, nie spotykał się z nikim (Sho jest jego pierwszym partnerem seksualnym)
- czasami zachowuje się jak mazgaj, ponieważ nie do końca odnajduje się w sytuacji, w jakiej się znalazł (tytułowa "umowa") 
- określenie "chodząca dobroć" idealnie do niego pasuje
- nieśmiały, cichy, skromny
- boi się Sho, ale jednocześnie coś go do niego przyciąga
- uległy (coraz bardziej podoba mu się klimat bdsm, chociaż ma małe doświadczenie. Nie chce się do tego przyznać nawet przed samym sobą)
- często nie wykonuje poleceń Sho wiadomie
- jeden z bohaterów czasem mówi do niego Nati
- nie powinien pić alkoholu, bo ma słabą głowę
  

11 komentarzy:

  1. To w końcu błękitne czy morskie??

    OdpowiedzUsuń
  2. Nati ^^
    Mogłabyś jeszcze dopisać, że ma słabą głowę xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Btw - nie wiem skąd wzięłaś, lub kto ci narysował ten obrazek (jak ja nie lubie tego słowa, ale żadne inne mi nir przychodzi do mojej tępej głowy... "jotpeg"? :P) ale jest tak śliczny, że aż sobiezapisałem w galerii, a rzadko to robię ♡

      Usuń
    2. Obrazek znaleziony w sieci. W programie graficznym zmieniłam kolor oczu i włosów XD.

      Usuń
    3. Oryginalny obrazek:
      https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/49/8e/f9/498ef90e1eb2cb7f9bc58f590f270f20.jpg

      Usuń
  3. Skąd masz ten obrazek? Bo ja szukałam i nie znalazłam, ale on wygląda trochę jak blond Akira z Togainu noc Chi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaleziony w sieci, chłopak miał białe włosy i inny kolor oczu. Zmieniłam to w programie graficznym. Uważam, że idealnie pasuje na Nataniela.

      Usuń
    2. Oryginalny obrazek:
      https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/49/8e/f9/498ef90e1eb2cb7f9bc58f590f270f20.jpg

      Usuń