WAŻNE INFO:

Obiecuję, jak najszybciej odpowiedzieć na wasze wszystkie komentarze i skomentować blogi, które czytam :D.

KOMENTUJCIE, bo to bardzo motywuje XD.

poniedziałek, 2 stycznia 2017

Ogłoszenia parafialne

Do wszystkich moich wiernych czytelników i osób, które wpadły tutaj przez przypadek :)

Blog ma zaledwie dwa miesiące, ale osiągnął już ponad 6.800 wyświetleń. Nie wiem czy to dużo, czy mało :). Wiem jednak, że każde kolejne wyświetlenie sprawia mi niesamowitą radość. Nic nie motywuje autora tak, jak kolejne odsłony oraz komentarze, zarówno pozytywne jak i negatywne.

Więc komentujcie...
Piszcie, co wam się podoba, a co powinno zostać zmienione...
Pamiętajcie, że im więcej waszych wpisów, tym większa motywacja do częstego wrzucania notek...

Dziś pojawiła się strona poświęcona nowemu opowiadaniu pt. "Zemsta". Historia skupiać się będzie na relacji dwóch osób: Akiry i Yukiego. Prolog postaram się wrzucić w najbliższym czasie i wtedy stanie się jasne o czym będzie nowa historia. Dla wtajemniczonych zdradzę tylko, że będzie dotyczyć podobnie jak "Umowa" w tematyki BDSM.

Podsumowując:
Moim głównym opowiadaniem nadal jest "Umowa", bo od niej zaczęło się moje pisanie i publikowanie. Drugim priorytetowym opowiadaniem staje się "Zemsta".

W związku z powyższym zostaje wprowadzony następujący harmonogram zamieszczania wpisów:
 Umowa - środa
Zemsta - sobota
Pozostałe opowiadania - w zależności od ilości wolnego czasu i napływu weny.

Jednocześnie jeśli chcecie, żeby notki pojawiały sie częściej, to nic nie szkodzi na przeszkodzie, żeby dać mi o tym znać w komentarzach pod tutejszym wpisem.

Zatem wyświetlajcie bloga, czytajcie i komentujcie...
 

13 komentarzy:

  1. Zemsta :) doczekać się nie mogę hihi
    Yeah środa
    I sobota :)
    Nie tak źle :)
    Ayami

    OdpowiedzUsuń
  2. Okej, skomentowałem dzisiaj, ale jeszcze przed tym wpisem, także wszystkie moje przemyslenia masz pod ostatnią częścią Umowy ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze najbardziej lubię Black Heart. Obyś miała wene. O luju pobiłaś mnie w wyświetleniach O.o
    Mój blog ma dopiero z rok, a ma 5.000 wyświetleń. Jestem zazdrosna XD
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Black Heart też lubię XD.
      W sumie lubię każde moje opowiadanie :-)
      Będę się starać pisać i pozostałe opowiadania, bo są moje i nie lubię zaczynać czegoś i nie doprowadzić tego do końca.

      Usuń