WAŻNE INFO:

Obiecuję, jak najszybciej odpowiedzieć na wasze wszystkie komentarze i skomentować blogi, które czytam :D.

KOMENTUJCIE, bo to bardzo motywuje XD.

wtorek, 3 stycznia 2017

Zemsta - Prolog

YUKI


  
Zobaczyłem go.
Siedział oddalony od innych potencjalnych kupujących.
Po czym go poznałem?
Nie wiedziałem.
Ale byłem pewien, że to był on.
Jego roziskrzone niebieskie oczy połyskiwały w otulającym go mroku.
Teraz wystarczyło, żeby mnie kupił.

Klęczałem na podwyższeniu pośród innych potencjalnych niewolników. Byłem całkiem nagi, a dłonie miałem założone za głowę. Na szyi miałem ciasno zapiętą obrożę, do której przyczepiony był srebrny łańcuch. W przeciwieństwie do pozostałych uniosłem twarz. Patrzyłem w jego kierunku. 

Nie bałem się, bo byłem dokładnie tam, gdzie chciałem się być.

Planowałem to od samego początku.

Wiedziałem, że tylko bezczelnością i odwagą zwrócę na siebie jego uwagę.

To właśnie on miał mnie kupić.

Usłyszałem kroki.
Ktoś krzyknął, że jestem bezczelnym gówniarzem.
Poczułem mocne uderzenie na twarzy.
Z rozciętej wargi popłynęła krew, która zaczęła kapać na podłogę.

Znów uniosłem głowę i spojrzałem w jego kierunku.
W otulającym go mroku, zauważyłem nieznaczny ruch.

Po chwili ktoś podszedł do tego, który mnie spoliczkował i coś mu szepnął. Poczułem mocne szarpnięcie za łańcuch. Padłem do przodu na kolana, by po chwili poderwać się do góry. Gdy wstałem, poczułem mocne uderzenie w brzuch. Pod wpływem bólu zgiąłem się w pół, ale nie klęknąłem. 

Znów spojrzałem w jego kierunku i zauważyłem, że nie odrywał ode mnie wzroku.

Doskonale wiedziałem, kto mnie kupił.

Było dokładnie tak, jak chciałem...

13 komentarzy:

  1. <3333333333333333 akira ..ty wiesz ze ja cie llubie
    ayamis twoim fanem jest
    yuki tez spoko
    chociac yuki to smiechowy :)
    kyaaa
    to do soboty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Akira ma pierwszego fana :

      Usuń
    2. czuje mięte hihihi :)
      a co bedzie poznniej hihhhhihihihih
      akira to taki milusi ładny pan

      Usuń
    3. Na pewno milusi ;)
      ładny to na pewno ;-)

      Usuń
  2. To znowu ja! Od dzisiaj będę cię reguralnie nawiedzal ;) A to opowiadanie będę śledził na pewno! Zbuntowany niewolnik - brzmi ciekawie :D Liczę na ciekawe pomysły!
    Pozdrawiam i życzę dużo weny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra analiza, zbuntowany niewolnik - dokładnie tak :D

      Usuń
    2. Przy okazji myślę, że w tym opowoadaniu będą brutalne sceny. Bardzo brutalne.
      *.* <3
      Mam nadzieje ze Pan nie zmieknie i nie pomysli "o jaki wspanialy, stawia się, zakocham się w nim i dam mu dyspensę"

      Usuń
    3. Mam nadzieję, że ci się spodoba :D

      Usuń
  3. masz mnie <3
    jestem bardzo ciekawa, co tu knujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm... Ciekawie się zapowiada :3
    Yuki niby pogodzony z losem niewolnika, ale ryzykant z niego xD
    Podejrzewam, że nowy Pan będzie musiał go porządnie wytresować... =^-^=

    OdpowiedzUsuń