WAŻNE INFO:

Obiecuję, jak najszybciej odpowiedzieć na wasze wszystkie komentarze i skomentować blogi, które czytam :D.

KOMENTUJCIE, bo to bardzo motywuje XD.

czwartek, 16 lutego 2017

Ogłoszenia parafialne

Moi kochani....

Z uwagi na różne zawirowania w życiu służbowym i prywatnym zmuszona jestem wprowadzić przerwę w zamieszczaniu postów.

Przerwa potrwa maksymalnie do 28.02.2017r.

Mam nadzieję, że w tym czasie nie opuścicie mojego bloga.

I jeszcze jedno...
Komentujcie, komentujcie, komentujcie.
Komentarze są najlepszym sposobem, żeby zmotywować autora do pisania.
Możecie to robić również jako osoby anonimowe ;-)

6 komentarzy:

  1. Szkoda, bardzo przywiązałam się do twoich opowiadań, niestety na życie prywatne nikt nie ma wpływu.
    Życzę ci z całego serca żeby ci się wszystko poukładało tak, jak należy i żebyś szybko wróciła do pisana :)
    Nie martw się, nie opuszczę twojego bloga.

    No to nie pozostaje mi nic innego jak czekać na kolejną notkę ^-^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :D

      Jeśli się uda, to może wrzucę wcześniej rozdział. Zobaczymy.

      Usuń
  2. Spokojnie porozwiązuj swoje sprawy. Mefisto będzie czekać.
    Powodzonka i weny życzy
    Mefisto.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że Cię nie opuścimy ♡
    Poczekamy, najważniejsze, żebyś ogarnęła to, co masz do ogarnięcia :)

    OdpowiedzUsuń