WAŻNE INFO:

Obiecuję, jak najszybciej odpowiedzieć na wasze wszystkie komentarze i skomentować blogi, które czytam :D.

KOMENTUJCIE, bo to bardzo motywuje XD.

czwartek, 15 czerwca 2017

50.000 Wyświetleń

Drodzy czytelnicy

Z wielką przyjemnością i niedowierzaniem stwierdzam, że blog ma 50.000 wyświetleń :D.

Kiedy zaczęłam go prowadzić, nie myślałam, że ktokolwiek będzie go czytał. Spotkała mnie bardzo miła niespodzianka. Serdecznie wam dziękuję za to, że jesteście nadal tutaj ze mną. Za to, że czytacie, komentujecie i czekacie na nowe rozdziały.

Co do nowego rozdziału "Umowy" to pisze go. Wiem, że długo to trwa, ale... Nie będę się jakoś pokrętnie tłumaczyć. Po prostu chyba mam nieco gorszy czas na pisanie. 

Obecnie mam około 3/4 rozdziału, który będzie dotyczył pobytu Akiego w szpitalu. Mam nadzieję, że szybko go dokończę i wreszcie wrzucę na bloga. Muszę jeszcze uzupełnić swoją widzę medyczną, która dotyczy jednej kwestii. Zdradzę tylko, że będzie ona związana z  traumą Akiego ;-).

Podsumowując:
50.000 wyświetleń :D. 
Po prostu SUPER :D.

Kolejne wyzwanie:
Osiągnąć 100.000 wyświetleń :D.

18 komentarzy:

  1. Miałam tak samo, jak zaczynałam to pierwszy tysiąc był dla mnie ogromnym zaskoczeniem, a teraz jestem posiadaczką bloga z ponad 100000 wyświetleń (nawet nie wiedziałam, kiedy, bo zorientowałam się po około dwóch tygodniach XD)
    Życzę kolejnych sukcesów i gratulacje, bo blog zasłużył. Po prostu kocham Umowę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie fakt, że jest 50.000 wyświetleń jest wielkim sukcesem :D.
      Dziękuję :D.

      Usuń
  2. Nigdy wcześniej tu niczego nie komentowałam, ale dopiero niedawno przeczytałam wszystkie rozdziały "Umowy", które do tej pory wstawiłaś. Wow, bardzo mi się to spodobało i czekam na kolejny rozdział, ponieważ opowiadanie mnie bardzo wciągnęło. Mam nadzieję, że ten gorszy czas na pisanie minie! I bardzo gratuluję tak dużej ilości wyświetleń, bo w pełni na to zasługujesz. Naprawdę, piszesz świetnie! I z pewnością za jakiś czas znajdzie się tu notka o tych 100tys. wyświetleń, trzymam za to mocno kciuki! Pozdrawiam cieplutko ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za to, że czytasz i wreszcie skomentowałaś :D.

      Dziękuję :D

      Usuń
  3. Sensei Brawo! Nie muszę wspominać, jak bardzo czekam na rozdział? Więc czekam na rozdział. To... Gdzie ten rozdział? Nie poganiam Cię, ale co z tym rozdziałem? 😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam. Nie moje klimaty, ale wciągnęłam się bo bardzo dobrze piszesz i z niecierpliwością czekam na następne rozdziały. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulejszyn! 50 tyś. wyświetleń to coś. Co do rozdziału, to rozumiem dlaczego tak się to przeciąga. Ja też miewam takie dni. Miłego dnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstyd mi już trochę, że tyle to trwa, no ale...

      Dziękuję :D

      Usuń
  6. Gratuluję gratuluję ale czekam na rozdzialik :)
    Pytanie moje takie czy uda ci się wstawić w tym tygodniu?
    Bo w następnym jade i brak do Internetu raczej jest pewny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się, żeby rozdział pojawił się jeszcze w tym tygodniu :-)

      Usuń
  7. To my Ci dziękujemy <3 Zobaczysz, setka stuknie zanim się obejrzysz! :)
    Tyle ile ja przeżyłem nad twoim blogiem to dawno nad żadnym tekstem nie przezywalem xD Najlepszy blog yaoi jaki czytałem, trzymam kciuki i życzę, żeby wróciła Ci wena :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3<3<3

      Nigdy nie sądziłem, że mój blog będzie miał aż tylu czytelników i tyle pochlebnych opinii :D.

      Usuń
  8. Gratulacje. Należy Ci się, piszesz świetne opowiadania. Zobaczysz za niedługo będzie 100000 wyświetleń. Szybciej niż się spodziewasz. Wiesz mam szczęście, że znalazłem twojego bloga. Pozdrawiam i życzę duuuużo weny. Dziękuję, że piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje i nie odpuszczaj.Czekam na ...umowę.

      Usuń
  9. Gratulacje ! Gratulacje i jeszcze raz GRATULACJE !! Nie dziwię się takiej ilości wyświetleń w końcu sobie na to zasłużyłaś tym że tak doskonale piszesz ^^ Oby tak dalej i aby ta liczba cały czas rosła i rosła czego życzę ci z całego serduszka <3 .
    Mocno Trzymam kciuki i życzę DUŻO weny ^^
    Z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział :)
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń